Focussen op klanttevredenheid | Omron, Nederland

Aanmelden

Please use more than 6 characters. Forgot your password? Click here to reset.

Wachtwoord wijzigen

Wij ondervinden technische problemen. Uw formulierinzending is niet gelukt. Onze verontschuldigingen hiervoor, probeer het later nog een keer. Details: [details]

Download

Registreren

Wij ondervinden technische problemen. Uw formulierinzending is niet gelukt. Onze verontschuldigingen hiervoor, probeer het later nog een keer. Details: [details]

Download

Bedankt voor het registreren bij Omron

Een e-mail om de registratie van uw account te voltooien is verstuurd naar

Terug naar de website

direct toegang krijgen

Vul hieronder uw gegevens in en ga direct naar de content op deze pagina

Text error notification

Text error notification

Checkbox error notification

Checkbox error notification

Wij ondervinden technische problemen. Uw formulierinzending is niet gelukt. Onze verontschuldigingen hiervoor, probeer het later nog een keer. Details: [details]

Download

Hartelijk dank voor uw belangstelling

U hebt nu toegang tot Focussen op klanttevredenheid

Een e-mail ter bevestiging is verzonden naar

Ga naar pagina

Hier of direct toegang krijgen om dit document te downloaden

Focussen op klanttevredenheid

Klantenonderzoek toont goede gemiddelde tevredenheidsgraad, verbeterpunten geïdentificeerd

Omron legt zich toe op het aanbieden van automatiseringstechnologieën aan onze klanten die innovatie in productie op gang brengen, evenals kwaliteitsproducten en klantenondersteuning. Om meer inzicht te krijgen in de actuele status van de klantentevredenheid, en om manieren te identificeren voor het verbeteren van de klantenbeleving, voeren wij regelmatig klantenonderzoeken uit.

Aan het einde van 2017 is een grootschalig klantentevredenheidsonderzoek gehouden onder klanten van Omron Europe in 14 landen in de EMEA-regio. Een online vragenlijst is verzonden naar een groot aantal contactpersonen, waarop zij hun mate van tevredenheid met Omron konden aangeven, onze prestaties in vergelijking met andere fabrikanten beoordeelden, en een waardering gaven aan het belang van de verschillende aspecten van Omron's service.

Hieronder volgt een samenvatting van de resultaten en bevindingen van het onderzoek.

  • Onze gemiddelde klantentevredenheidswaardering op basis van het onderzoek is 8,4, hoger dan de gemiddelde benchmark van 8,1. Vergeleken met andere fabrikanten hebben de ondervraagden ook aangegeven dat wij duidelijk hoger scoren op het gebied van technische ondersteuning, klantenservice en productkwaliteit.
  • 85% van de ondervraagden is het eens met de verklaringen dat wij onze klanten gelukkig maken door onze beloften te houden, en 90% geeft aan dat we gemakkelijk te benaderen zijn. Omron heeft ook een sterk imago bij het proactief oplossen van problemen en het bijdragen aan de maatschappij dankzij onze innovaties.
  • 75% van de ondervraagden identificeerde zich als Omron-promotors. Als aanvulling op de kwaliteit van onze productoplossingen zijn klanten zeer tevreden over de kwaliteit van onze technische ondersteuning.

Wilt u ons feedback geven over productkwaliteit, technische ondersteuning of klantenservice, neem dan contact met ons op.

Volg Omron Industrial Automation op LinkedIn