Industriële broodsnijmachine met storingsdiagnose en software-upgrades op afstand | Omron, Nederland

Aanmelden

Please use more than 6 characters. Forgot your password? Click here to reset.

Wachtwoord wijzigen

Wij ondervinden technische problemen. Uw formulierinzending is niet gelukt. Onze verontschuldigingen hiervoor, probeer het later nog een keer. Details: [details]

Download

Registreren

Wij ondervinden technische problemen. Uw formulierinzending is niet gelukt. Onze verontschuldigingen hiervoor, probeer het later nog een keer. Details: [details]

Download

Bedankt voor het registreren bij Omron

Een e-mail om de registratie van uw account te voltooien is verstuurd naar

Terug naar de website

direct toegang krijgen

Vul hieronder uw gegevens in en ga direct naar de content op deze pagina

Text error notification

Text error notification

Checkbox error notification

Checkbox error notification

Wij ondervinden technische problemen. Uw formulierinzending is niet gelukt. Onze verontschuldigingen hiervoor, probeer het later nog een keer. Details: [details]

Download

Hartelijk dank voor uw belangstelling

U hebt nu toegang tot Industriële broodsnijmachine met storingsdiagnose en software-upgrades op afstand

Een e-mail ter bevestiging is verzonden naar

Ga naar pagina

Hier of direct toegang krijgen om dit document te downloaden

Industriële broodsnijmachine met storingsdiagnose en software-upgrades op afstand

Toen een van de toonaangevende Britse fabrikanten van automatische broodsnijmachines en -verpakkingsapparatuur een offerte binnenhaalde van een bakkerij in Kazachstan besloten ze al snel dat toegang op afstand essentieel was. Software-upgrades en storingsdiagnose moesten mogelijk zijn vanuit Norwich, Engeland, zodat ze geen technicus naar de locatie, 6000 km verderop, hoefden te sturen.

Het bedrijf nodigde daarom verschillende automatiseringsleveranciers uit, waaronder Omron, om oplossingen aan te dragen voor externe toegang tot het besturingssysteem van de machine. "Er was geen enkele twijfel dat Omron onze behoeften duidelijk begreep en wist hoe zij hier op een efficiënte en voordelige manier aan kon voldoen" aldus Chris Barfe, directeur van Ibonhart. "Omron liet ons vergelijkbare projecten voor andere klanten zien, die allemaal een groot succes zijn."

Er werd dan ook besloten om de automatiseringsapparatuur van Omron te gebruiken voor alle belangrijke functies van het nieuwe besturingssysteem.

Omron leverde en integreerde alle automatiseringsapparatuur, waardoor tijd en ontwikkelingskosten werden bespaard. Daarnaast waren alle onderdelen al beschikbaar en geoptimaliseerd voor de voedingsmiddelenindustrie, waardoor nog meer kosten konden worden bespaard.

Meer referenties van klanten

eu collage costumerreference 420x170 v1 sol

Klantreferenties

Bij Omron horen we graag onze klanten aan. We zouden de hele dag naar hun wensen kunnen luisteren – die zijn een bron voor onze inspiratie. Omdat we al meer dan 20 jaar onze klanten in de  verpakkingsindustrie volgen, bent u vast niet verbaasd dat we al een aantal goede ideeën hebben gehad.

Lees verder