Een veelvoorkomend probleem voor machinebouwers is het op korte termijn vinden van gekwalificeerde specialisten voor diensten buiten hun thuismarkt: het verhelpen van storingen, aanpassingen, training en andere consulten. Ook de internationale uitzending van interne medewerkers kost veel geld en de lokale talen kunnen problemen veroorzaken met de lokale regionale productieomgevingen.
De Consultation Desk Service van Omron biedt machinebouwers de mogelijkheid om direct gebruik te maken van de wereldwijde service-infrastructuur van Omron, zodat zij sneller, en op zeer kostenefficiënte wijze, service van hoge kwaliteit kunnen leveren. Een wereldwijd netwerk van gekwalificeerde servicespecialisten zorgt voor een hoge mate van flexibiliteit en een verbeterde beschikbaarheid van de productie. De Consultation Desk Service van Omron geldt voor de volledige levensduur van de machine; ontwerp, opstarten/installatie en de gebruiksfase van de machine.
Overzicht van de servicebenadering van Consultation Desk:
-
Biedt grensoverschrijdende ondersteuning in een gebied of land waar de machinebouwer die Omron-klant is, geen vestiging heeft
-
Machinebouwers die Omron-klant zijn, hoeven hun technici niet naar het buitenland te sturen om technische, Omron-gerelateerde verzoeken af te handelen
-
Machinebouwers en machineoperators die klant zijn van Omron besparen tijd, geld en middelen
Grensoverschrijdende ondersteuning wordt geleverd in de lokale taal en kan bestaan uit:
-
Onderzoek naar de oorzaak van de problemen
-
Advies en ondersteuning om toekomstige storingen te voorkomen
-
Training en coaching van operators en onderhoudstechnici
-
Ondersteuning bij softwareproblemen om de prestaties van de machine te verbeteren
Grensoverschrijdende ondersteuning en expertise, snelle winst met blijvende effecten:
-
Direct toegang tot het wereldwijde netwerk van automatiseringsspecialisten van Omron
-
Lokale Omron-professionals inzetten die de lokale taal spreken
-
Profiteren van de gedeelde expertise en ervaring van Omron
-
De beste beschikbaarheid van de installatie realiseren met snelle aanpassingen
-
Direct aanzienlijke tijd- en kostenbesparingen realiseren
-
Toekomstige storingen voorkomen met advies en ondersteuning van Omron
-
Vertrouwen op de consultants van Omron om ingewikkelde problemen op te lossen
-
Klanten training en coaching bieden om de productie te verbeteren
-
Snellere, betere en kostenefficiënte services bieden aan hun klanten
-
Neem contact op met de Omron-accountmanager of vul het contactformulier op deze pagina in
-
Omron zal contact met u en de klant opnemen op de machinelocatie om de servicevraag te bespreken
Hierdoor kan onze service worden gebruikt zonder beperkingen voor verschillende procedures, talen en grenzen. Afhankelijk van het verzoek kan de ondersteuning telefonisch worden uitgevoerd, met een bezoek van een Omron-engineer op locatie of via ons partnernetwerk.
-
Als de situatie op de machinelocatie afwijkt van wat er is doorgegeven of als we aanvullende informatie nodig hebben, nemen we contact met u op
Systeemintegrator-partners worden gevraagd om ondersteuning te bieden als Omron geen medewerker beschikbaar heeft en/of wanneer de vereiste diensten buiten de Algemene servicevoorwaarden vallen.