De virtuele assistentie van OMRON is een oplossing voor ondersteuning op afstand die eenvoudige, snelle en veilige technische ondersteuning en consultancy biedt. Virtuele assistentie maakt gebruik van Augmented Reality-technologie om te helpen bij het ontwerpen van de beste machines, naast het identificeren en oplossen van problemen waar ook ter wereld.
-
In contact blijven met onze experts
Krijg directe hulp van onze meest ervaren technici via een interactieve externe verbinding. Haal onze ervaring en kennis naar uw locatie.
-
Uw kosten verlagen
Problemen snel aanpakken. Virtuele assistentie is ideaal voor noodgevallen, maar ook voor eenvoudige machines die geen bezoek op locatie vereisen. Verlaag de reiskosten door on-site bezoeken te vervangen door onze Virtuele assistentie.
-
Uw productiviteit verhogen
Snellere doorlooptijd. U kunt een bezoek op afstand plannen en veel sneller ondersteuning krijgen dan bij een bezoek op locatie.
Belangrijkste kenmerken
Gebruik het platform van uw voorkeur
De virtuele assistentie van OMRON is beschikbaar voor zowel Android als iOS.
Virtuele assistentie is zeer geschikt voor:
-
Reparatie en onderhoud
De producten van OMRON zijn gemaakt om voor altijd te staan. Toch kunnen er soms onverwachte situaties optreden. In dit geval kunnen we verbinding maken met uw locatie en de verbindingen en foutcodes controleren en u helpen het probleem waar mogelijk op afstand op te lossen.
-
Inspectie
Onze specialisten op het gebied van veiligheid en robotica kunnen uw machine op afstand inspecteren om verbeteringen te vinden en mogelijke problemen op te lossen. Raadpleeg onze veiligheids- en roboticadiensten voor meer informatie.
-
Training
Naast onze eLearning-services bieden we ook virtuele trainingscursussen aan voor diverse programmeringsniveaus. Via ons technische ondersteuningsteam of uw accountmanager kunt u ook een op maat gemaakte cursus aanvragen die op afstand kan worden gegeven.
-
Service in het veld
Soms is ondersteuning in het veld om welke reden dan ook niet mogelijk. In dit geval kunt u nog steeds onze meest ervaren technici op uw locatie krijgen door uw veldondersteuning om te zetten in onze Virtuele assistentie.
We ondersteunen ook slimme brillen!
Als u een slimme bril op uw locatie gebruikt, kunnen we ook virtuele assistentie bieden voor uw handsfree en mobiliteitsvereisten.
Neem contact op met ons technische ondersteuningsteam om te zien welke slimme brillen we ondersteunen.
Neem contact met ons op voor meer informatieService en ondersteuning
Educatie-services
Verbeter uw vaardigheden op het gebied van industriële automatisering. Vergroot uw kennis om te voldoen aan de eisen in uw branche
Services in het veld
Onze Sales Field Engineers bieden geavanceerde ondersteuning en technische assistentie als u meer nodig heeft dan standaardondersteuning.