Voor fabrikanten is het van cruciaal belang dat de kwaliteit van alle productielocaties wereldwijd wordt gestandaardiseerd. OEM-leveranciers moeten zich inzetten om machines te leveren die wereldwijd aan deze normen voldoen. Machinebouwers worden echter vaak geconfronteerd met uitdagingen bij het vinden van gekwalificeerde specialisten en servicepartners bij het opzetten van nieuw verkochte machines in het buitenland. De OMRON Consultation Desk Service lost dit probleem op door machinebouwers gedurende het gehele installatieproces te ondersteunen en de kwaliteit voor de eindgebruiker te garanderen.
De grensoverschrijdende opstartservices van de OMRON Consultation Desk biedt machinebouwers een unieke kans om onze wereldwijde service-infrastructuur te benutten, zodat zij machines snel kunnen leveren en in bedrijf kunnen stellen, geschikt voor het beoogd gebruik op een kosteneffectieve manier. Het uitgebreide netwerk van gekwalificeerde servicespecialisten van OMRON biedt ondersteuning voor algemene installatievereisten, waaronder het documenteren van OMRON-componenten, het aanbrengen van aanpassingen ter plaatse, het uitvoeren van fabrieksacceptatietests en acceptatietests op locatie, het aanbrengen van aanpassingen op locatie/het documenteren van wijzigingen en het verzorgen van training op locatie voor machineoperators en onderhoudsmonteurs.
Overzicht van de aanpak van de grensoverschrijdende opstartservice:
-
Biedt grensoverschrijdende ondersteuning in een gebied of land waar de machinebouwer die OMRON-klant is, geen vestiging heeft.
-
Machinebouwers die OMRON-klant zijn, hoeven hun technici niet naar het buitenland te sturen om technische, OMRON-gerelateerde verzoeken af te handelen.
-
Machinebouwers en machineoperators die klant zijn van OMRON besparen tijd, geld en middelen.
Grensoverschrijdende opstart wordt geleverd in de lokale taal en kan bestaan uit:
-
Ondersteuning bij het opstarten tijdens de installatie.
-
Advies en ondersteuning om de installatiekosten te verlagen en toekomstige storingen te voorkomen.
-
Training en coaching van operators en onderhoudstechnici.
-
Ondersteuning bij softwareproblemen om de prestaties van de machine te verbeteren.
Grensoverschrijdende ondersteuning en expertise, snelle winst met blijvende effecten:
-
Direct toegang tot het wereldwijde netwerk van automatiseringsspecialisten van OMRON.
-
Lokale OMRON-professionals of lokale OMRON-partners inzetten die de lokale taal spreken.
-
Elimineer problemen bij de installatie.
-
Profiteren van de gedeelde expertise en ervaring van OMRON
-
De beste beschikbaarheid van de installatie realiseren met snelle aanpassingen.
-
Direct aanzienlijke tijd- en kostenbesparingen realiseren.
-
Toekomstige storingen voorkomen met advies en ondersteuning van OMRON.
-
Vertrouwen op de consultants van OMRON om ingewikkelde problemen op te lossen.
-
Klanten training en coaching bieden om de productie te verbeteren.
-
Integratie van de waardeketen tijdens de levenscyclus van de machine.
-
Neem contact op met de OMRON-accountmanager of vul het contactformulier op deze pagina in
-
OMRON zal contact met u en de klant opnemen op de machinelocatie om de servicevraag te bespreken