Onze belofte - Onze klant
Onze belofte
- Een bedrijf te zijn dat de problemen die zich voor kunnen doen in een productielijn volledig begrijpt en samenwerkt met de klant om ze op te lossen.
- Een bedrijf te zijn dat volledig betrokken blijft ook als er zich problemen voordoen.
- Een bedrijf te zijn dat beproefde methodes hanteert en stappen neemt om elk probleem van de klant op te lossen.
In aansluiting op het samenwerken met onze klanten om steeds nieuwe mogelijkheden te ontdekken en zo nieuwe ideeën te formuleren, hebben wij een sterke drijfveer om elke klant te helpen met zijn productinnovatie. Dit is onze identiteit, en onze belofte naar de klant. Geleid door de boodschap die het woord ‘realizing’ bevat, is iedereen binnen OMRON voortdurend bezig zijn of haar gedachten en activiteiten te vernieuwen. Zo kunt u ernaar uitkijken een geheel nieuw OMRON te zien.
Onze klant
- Het OMRON-beeld van de klant: Iedereen op zoek naar het 'Innoveren van de Creatie van het Product'
Iedereen die betrokken is bij de verbetering van het proces van productcreatie, ongeacht welke industrie, afdeling of werkcategorie, is een potentiële OMRON-klant. De idee van het innoveren van het proces van productcreatie is dan ook niet gelimiteerd tot de werkvloer. Binnen het concept van ‘Productie’ –dat ook R&D, logistiek en after-sales ondersteuning omvat– streven wij ernaar elke fase van het proces te ondersteunen met onze probleemoplossende en technische innovaties.