Aanmelden

Wij ondervinden technische problemen. Uw formulierinzending is niet gelukt. Onze verontschuldigingen hiervoor, probeer het later nog een keer. Details: [details]

Download

Registreren

Wij ondervinden technische problemen. Uw formulierinzending is niet gelukt. Onze verontschuldigingen hiervoor, probeer het later nog een keer. Details: [details]

Download

Bedankt voor het registreren bij Omron

Een e-mail om de registratie van uw account te voltooien is verstuurd naar

Terug naar de website

direct toegang krijgen

Vul hieronder uw gegevens in en ga direct naar de content op deze pagina

Text error notification

Text error notification

Checkbox error notification

Checkbox error notification

Wij ondervinden technische problemen. Uw formulierinzending is niet gelukt. Onze verontschuldigingen hiervoor, probeer het later nog een keer. Details: [details]

Download

Hartelijk dank voor uw belangstelling

U hebt nu toegang tot Streven naar klanttevredenheid

Een e-mail ter bevestiging is verzonden naar

Ga naar pagina

Hier of direct toegang krijgen om dit document te downloaden

Streven naar klanttevredenheid

Enquête onder klanten toont aan dat de tevredenheid is verbeterd, ontwikkelingsprojecten worden uitgevoerd

Als onderdeel van onze voortdurende inspanningen om te luisteren naar, en te leren van, onze klanten, hebben we onlangs een uitgebreide enquête uitgevoerd in de EMEA-regio.

Meer dan 1400 respondenten uit 20 landen gaven aan hoe tevreden zij waren met Omron en met onze prestaties ten opzichte van andere fabrikanten. Ook beoordeelden zij het belang van de verschillende aspecten van de services van Omron.

Aan de hand van de mening van de klant heeft Omron al diverse projecten gestart op Europees en lokaal niveau, waarbij de nadruk ligt op het verbeteren van de onderwerpen die onze klanten het belangrijkst vinden.

Hier volgen enkele hoogtepunten van de bevindingen uit de enquête:

  • Ons gemiddelde klanttevredenheidspercentage op basis van de enquête is 8,29, dat is hoger dan de benchmarkscore van 8,1. Klanten waren vooral tevreden met onze productkwaliteit, technische ondersteuning en de kwaliteit van onze training.
  • 81% van de respondenten is van mening dat Omron zijn klanten tevreden houdt door het nakomen van beloftes.
  • Klanten ervaren Omron als een betrouwbare, flexibele en proactieve organisatie. Dit wordt ook benadrukt door een hoge Net Promoter Score (NPS) van 38%, die hoger is dan de benchmark in de sector van 23%.
  • De belangrijkste redenen voor het aanbevelen van Omron zijn gerelateerd aan productkwaliteit en service. Dit is zichtbaar in de belangrijkste redenen van de klant om zaken te doen met Omron: productkwaliteit, een duurzame relatie en goed contact met het personeel.

Vanwege de missieverklaring van Omron om "levens te verbeteren en een bijdrage te leveren aan de samenleving", heeft Omron voor elke ingevulde vragenlijst een donatie gedaan aan het Wereldnatuurfonds.

Wilt u ons feedback geven over productkwaliteit, technische ondersteuning of klantenservice, neem dan contact met ons op.

Volg OMRON Industrial Automation op LinkedIn