Reparatieservice
Het is heel eenvoudig en snel
OMRON Europe biedt een reparatieservice aan die wordt gecoördineerd vanuit het European Repair Centre (ERC), gevestigd te 's-Hertogenbosch in Nederland.
Het ERC biedt een hoogwaardige reparatieservice voor de meeste OMRON-producten zoals PLC's, timers, tellers, vision- en identificatiesystemen, frequentieregelaars en servoaandrijvingen.
Met behulp van de nieuwste technologieën voor het repareren van de producten, vaak tot op componentniveau, heeft het ERC niet alleen de mogelijkheid om een gedetailleerd reparatierapport te leveren, maar worden ook de kosten zo laag mogelijk gehouden. Hierdoor kan het ERC de beste service bieden voor de beste prijs.
Reparatie-aanvraagSnelle vervangingsservice
We helpen klanten om stilstand van hun machines te verkorten wanneer tijd belangrijk is en wachten op reparatie geen optie.
OMRON's snelle vervangingsservice is ideaal voor klanten met een defect product dat, binnen de garantieperiode, snel moet worden vervangen.
Met onze snelle vervangingsservice:
- Ontvangt u een nieuwe vervangende unit met express delivery
- Start de garantie weer vanaf het begin
- Laat u OMRON het garantieproces afhandelen nadat u uw machine weer in gebruik hebt genomen
Track & Trace
Dit is de track & trace-sectie van het OMRON European Repair Centre.
Door het RMA-nummer in te voeren, kunt u hier de huidige status van uw reparatie bekijken. Het RMA-nummer is het 'reparatienummer' dat aan u is verstrekt door uw lokale OMRON-vertegenwoordiging op het moment dat de reparatie werd geautoriseerd.
Track & Trace uw RMA-nummerEuropean Repair Database
De European Repair Database is voor onze plaatselijke kantoren en distributeurs een tool om eenvoudig een reparatie-aanvraag in te dienen en te volgen.
Nadat de reparatie-aanvraag is ingevoerd, worden de DHL-vervoersdocumenten automatisch aangemaakt. U kunt ook de status van de reparatiecyclus volgen. Er wordt vooraf een vaste prijs voor de reparatie opgegeven!
Ga naar de European Repair Database