Een boodschap van Seigo Kinugawa aan klanten en partners
Dit zijn zeer uitdagende tijden, nu de wereld reageert op de uitbraak van het coronavirus. Net als u ben ik bezorgd over het toenemende aantal infecties en heb ik grote bewondering voor iedereen die aan de frontlinie de gevolgen van het virus bestrijdt. Onze gedachten gaan uit naar de mensen die getroffen zijn door de ongekende gebeurtenissen die we om ons heen zien.
Meer informatieLeveringsinformatie
We streven ernaar de bedrijfscontinuïteit voor onze klanten, leveranciers en partners te handhaven om deze uitdagende tijden en de wereldwijde crisis het hoofd te bieden.
Contact opnemen met technische ondersteuning
Veel van onze lokale kantoren zijn momenteel gesloten en medewerkers werken op afstand. Ook onze ondersteuningsmedewerkers werken vanuit huis. We willen benadrukken dat we nog steeds open zijn en hoewel de responstijden soms iets langzamer kunnen zijn dan normaal, zullen we ons inspannen om hetzelfde hoge serviceniveau te behouden dat u van Omron gewend bent. Het wordt alleen op een andere manier geleverd.
Online training
Verbeter uw vaardigheden en blijf up-to-date met toegang tot een uitgebreide selectie online trainingen (e-learning). Deze zijn overal ter wereld beschikbaar.
Webinars
Verbeter uw vaardigheden en blijf up-to-date met toegang tot een uitgebreide selectie webinars, zowel live als op aanvraag. Deze zijn overal ter wereld beschikbaar.
Bijdrage aan maatschappij
We zijn trots op onze collega's over de hele wereld die samen met onze partners voortdurend op zoek zijn naar oplossingen die levens verbeteren en bijdragen aan een betere samenleving.
Consultation Desk Service
Veel van onze klanten staan in de huidige situatie voor uitdagingen op het gebied van toeleverings- en waardeketens. Onze Consultation Desk Service-teams bieden grensoverschrijdende ondersteuning en zijn uitgerust om u op afstand, via de telefoon of via virtuele verbindingen te ondersteunen.