Een boodschap van onze CEO Seigo Kinugawa aan klanten en partners | Omron, Nederland

Aanmelden

Please use more than 6 characters. Forgot your password? Click here to reset.

Wachtwoord wijzigen

Wij ondervinden technische problemen. Uw formulierinzending is niet gelukt. Onze verontschuldigingen hiervoor, probeer het later nog een keer. Details: [details]

Download

Registreren

Wij ondervinden technische problemen. Uw formulierinzending is niet gelukt. Onze verontschuldigingen hiervoor, probeer het later nog een keer. Details: [details]

Download

Bedankt voor het registreren bij Omron

Een e-mail om de registratie van uw account te voltooien is verstuurd naar

Terug naar de website

direct toegang krijgen

Vul hieronder uw gegevens in en ga direct naar de content op deze pagina

Text error notification

Text error notification

Checkbox error notification

Checkbox error notification

Wij ondervinden technische problemen. Uw formulierinzending is niet gelukt. Onze verontschuldigingen hiervoor, probeer het later nog een keer. Details: [details]

Download

Hartelijk dank voor uw belangstelling

U hebt nu toegang tot Een boodschap van onze CEO Seigo Kinugawa aan klanten en partners

Een e-mail ter bevestiging is verzonden naar

Ga naar pagina

Hier of direct toegang krijgen om dit document te downloaden

Een boodschap van onze CEO Seigo Kinugawa aan klanten en partners

Aan onze klanten en partners,

Dit zijn zeer uitdagende tijden, nu de wereld reageert op de uitbraak van het coronavirus. Net als u ben ik bezorgd over het toenemende aantal infecties en heb ik grote bewondering voor iedereen die aan de frontlinie de gevolgen van het virus bestrijdt. Onze gedachten gaan uit naar de mensen die getroffen zijn door de ongekende gebeurtenissen die we om ons heen zien.

Onze wereldwijde en regionale coronavirusteams volgen de richtlijnen van de Wereldgezondheidsorganisatie en de lokale overheid op de voet om ervoor te zorgen dat we onze activiteiten en bedrijfsvoering bewaken en aanpassen om een veilige, gezonde werkomgeving te garanderen en tegelijkertijd de best mogelijke service aan onze klanten te blijven bieden. We hebben onze werkomgeving drastisch veranderd om de veiligheid en het welzijn van onze werknemers, hun gemeenschap en onze klanten te beschermen. We hebben waar mogelijk werken op afstand geïmplementeerd en actieve maatregelen genomen voor persoonlijke bescherming in onze fabrieken, distributiecentra en vestigingen die operationeel blijven. We zijn bijzonder trots op de manier waarop onze teamleden zich hebben aangepast aan deze uitzonderlijke situatie en de bedrijfscontinuïteit voor onze klanten hebben behouden.

We houden de impact op onze supply chain-activiteiten nauwlettend in de gaten en werken continu samen met onze fabrieken, magazijnen en distributiecentra om een constante stroom van producten naar de markt te garanderen. Onze klantenservice, ondersteuningsteams en engineers kunnen op veel gebieden op afstand services en consulting leveren en we zullen deze mogelijkheid benutten om aan uw behoeften te voldoen. Gedurende deze periode bieden we ook een reeks technische en trainingswebinars aan zodat onze klanten kunnen investeren in vaardigheden en kennisontwikkeling.

Om u te helpen uw werkzaamheden voort te zetten en in deze dynamische omgeving te werken, publiceren we informatie om u te voorzien van updates over belangrijke onderwerpen zoals levering, technische ondersteuning, training en de manier waarop we gemeenschappen ondersteunen. Deze informatie wordt voortdurend bijgewerkt.

Ik wil u bedanken voor alles wat u in deze tijd doet om onze samenleving te beschermen. Het is ons voorrecht om met u zaken te doen.

Seigo Kinugawa

Volg Omron Industrial Automation op LinkedIn